Nm

Hej 
Nu har man firat både midsommar och två födelsedagar!! Jag tycker det är så kul att umgås med sina vänner är det är högtider ;) jag var med Anna när det var midsommar hon kom till mig och jag hade fiksat mat och jobgubbar det var bra hon och jag det var så mysit Anna är en så roling att var med man bra skratrar med henne!!! Vi åt och sen kolla vi på film hella kvällen! Dagen efter så åkrar hon och jag upp till min hästa och red för att vi skule hinna att bil klar inna vi skule åka till Anna. Men allt går inte som man planta med Ingvarsson kan man säga Anna och jag fick köra ner Philip oxå för han var lite seg så han han inta att åka med dom andra men Anna köred ner så åkte vi till deras farmor så vi fira dom där jag och alla han i deras släkt typ :p alltid lika kul att var med!! Sen åkte vi hem till Anna där kråkan (Alexandra) och Elin had kommit så skule fira födelsdags barnen som inte är det längre nu är dom 18år!!!!!! Men det blev en rikting roling kväll!!!!!!!! Och i dag så åkte vi hem med Elin där min pappa hämta oss och jag körde hem så det gick lite fortar :p hahahahahah så åkts vi och börja packa till Findlan som vi åker till i morgon där NM går hoppas det går bra där nu!! Nu ska jag sova ska upp tidit i morgon så godnatt Bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0